Gyakran Ismételt Kérdések

Néha mindannyiunkkal előfordul, hogy valamit nem tudunk kezelni. Ezért írtuk meg Önnek a leggyakrabban feltett kérdéseket és a lehetséges megoldásokat.

Regisztrálnom kell, hogy vásárolni tudjak?

Nem kell. Regisztráció nélkül is vásárolhat, amely csak a gyorsabb bejelentkezéshez szolgál, amikor újra megrendel

 

A csomagból hiányzik a számla vagy a fizetési bizonylat.

Természetesen megtörténhet, de jobb, ha újra megnézi. A reklám szórólap adódokumentum lehet.

 

Honnan tudom a rendelés állapotát?

A megrendelés állapotát Ön is ellenőrizheti. Csak nyissa meg az e-mailt, amit küldtünk. Abban az esetben, ha nem találta meg ezt az e-mailt, vegye fel velünk a kapcsolatot info@wellea.hu címen.

 

Mi a teendő, ha két méret között az ortéziszekné és a kötszerekné van?

Ebben az esetben válasszon nagyobb méretet.

 

Melyik fuvarozó viszi el a szállítmányt?

Webáruházunk szállítási szolgáltatásait egy megbízható és bevált európai GLS fuvarozó nyújtja, amely a világ 40 országában működik.

 

Milyen összegből van ingyenes szállítás?

40 000 forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés